vissza
| Telcomin Team

WEB analízis


10+1 pont, amely alapjaiban meghatározza, hogy weboldala mennyire segíti cége bevételinek növekedését!

 

1. Látványvilág, külső megjelenés
Mennyire felel meg az oldal látványvilága a mai követelményeknek?
Mennyire támogatja a termékkört, megfelel-e célpiac igényeinek?

2. Alapvető weboldal funkcionalitás
Mennyire segíti a weboldal a látogatókat abban, hogy megtalálják a számukra lényeges információkat? Megtalálják -e a kapcsolati adatokat, amin elérhetik a céget?
Webshop esetén a kosárba rakás folyamat gördülékeny és egyértelmű-e?

3. Használhatóság
Nem mindegy, hogy labirintusba küldjük a vevőt, vagy egy útjelzőkkel teletűzdelt ösvényen indítjuk el! Mennyire segíti a weboldal a felhasználókat a tájékozódásban, használják-e a webes a bevált navigációs megoldásokat?

4. Web ergonómia
Kellő hatékonysággal használja ki weboldalának rendelkezésre álló felületeit?
Biztos, hogy a legfontosabb dolgok a leghangsúlyosabbak?
Minden aloldal tökéletesen szolgálja a számára kitűzött célt?

5. Meggyőzés és vágykeltés
A vevőben a weboldalon található információk olvasása mennyire kelti fel vágyat a vásárlásra?
Alkalmaz akciókat, beveti az upsell-t?
Sürgeti bármilyen eszközzel a vevőket arra, hogy vásároljanak?

6. Vásárlási lehetőség
Lehetősége van a weboldal látogatónak a vásárlási folyamat elindítására a weboldalon?

7. Bizalomépítés
Milyen hatékonyan építi weboldala önmaga felé a bizalmat a cég, a szolgáltatás vagy a termékek iránt?

8. Keresőoptimalizáltság
Elégedett weboldala keresőben való helyezésével? Alkalmaz dinamikus title és meta tagokat?

9. Marketing funkcionalitás
Értékeljük, hogy weboldala mennyire használja ki a benne rejlő marketing-lehetőségeket!

10. Adatbázisgyűjtés
Gyűjti valamilyen formában az oldalra fellépett személyek adatait? Akik nem vásároltak azoknak biztosít-e további információkat, hogy „meggyőzze” őket?

+1. Biztonság
Biztonságban vannak cége adatai a weben?

Ha fentiek alapján úgy látja tudunk segíteni, vegye fel velünk a kapcsolatot itt!

 

TelComIn
Audit
Az adott szervezet, már működő infokommunikációs rendszerét és ügyviteli folyamatait szakmai szempontból megvizsgáljuk ...
TelComIn
Optimum
A vizsgált szervezet által igénybevett infokommunikációs vagy energetikai szolgáltatásokat költségoldalról elemezzük. ...
TelComIn
Rólunk mondták
A telekommunikáció az egyik legdinamikusabban fejlődő iparág. Naprakész ismeretekkel az új szolgáltatásokról, lehetőségekről csak az rendelkezik, aki ezen a területen dolgozik... ...

Legfrissebb híreink

Mi a baj az MVNO-kkal Magyarországon?
 
A UPC Mobil október elsejei megszűnésével gyakorlatilag kijelenthető, hogy a magyarországi mobilpiacon tökéletes kudarc a virtuális mobilszolgáltatói (MVNO) modell, miközben több európai országban virágzik a szegmens. Az okokat boncolgattuk Wéber Mátyással, a KPMG telekommunikációs és média tanácsadójával.
A magánélet védelmének is vannak korlátai
 
Fontos kérdésben hozott döntést az Európai Unió Bírósága a héten: a testület ítélete szerint az uniós szabályozás részét képező "feledéshez való jogot" nem kell globálisan érvényesíteni, elegendő azt a 28 uniós tagország területén teljesíteni.

© 2010 TelComIn. Minden jog fenntartva! Design: Üzemeltetés: