vissza
| Telcomin Team

Szolgáltatás menedzsment

Az ügyfeleink által igénybe vett tele- és infokommunikációs szolgáltatások üzemeltetése, szerződéskezeléssel, árfigyeléssel, költséghatékony technológiai megoldások kialakításával.
 

Vállaljuk a tele- és infokommunikációs szolgáltatásokkal kapcsolatos belső szabályzások kialakítását, a meglévő szolgáltatási szerződések felülvizsgálatát, azok kezelését, a megrendelők érdekeinek képviseletét a szolgáltató cégek felé.

Miért érdemes igénybevenni ezt a szolgáltatásunkat?

A szolgáltatók nem érdekeltek abban, hogy az adott vállalat számára legmegfelelőbb technikai megoldásokkal, üzleti konstrukciókkal tegyenek ajánlatokat. Amennyiben a megrendelő nem rendelkezik megfelelő szakmai kompetenciákkal, tapasztalatokkal, könnyen előfordulhat, hogy olyan szolgáltatást is megvásárol, melyet nem, vagy nem teljesen tud kihasználni. A másik veszély, hogy indokolatlanul hosszú hűségidőt kell vállalni a szolgáltató fele, ami az infokommunikáció jelenlegi fejlődési üteme mellett, akár jelentős hátrányokat is jelenthet a futamidő alatt.

El kell érni, hogy naprakész nyilvántartásunk legyen arról, hogy pontosan mit, mivel és mennyiért veszünk igénybe, hiszen a környezet és a technológia változásával az igények és a szokások is változnak. Fontos, hogy rendelkezzünk olyan belső szabályzással, amely rendelkezik a munkatársak tele- és infokommunikációval kapcsolatos jogairól és kötelezettségeiről.

Hol érhet el bennünket?

Elérhetőségeink itt!
 

TelComIn
Audit
Az adott szervezet, már működő infokommunikációs rendszerét és ügyviteli folyamatait szakmai szempontból megvizsgáljuk ...
TelComIn
Optimum
A vizsgált szervezet által igénybevett infokommunikációs vagy energetikai szolgáltatásokat költségoldalról elemezzük. ...
TelComIn
Rólunk mondták
A telekommunikáció az egyik legdinamikusabban fejlődő iparág. Naprakész ismeretekkel az új szolgáltatásokról, lehetőségekről csak az rendelkezik, aki ezen a területen dolgozik... ...

Legfrissebb híreink

Mi a baj az MVNO-kkal Magyarországon?
 
A UPC Mobil október elsejei megszűnésével gyakorlatilag kijelenthető, hogy a magyarországi mobilpiacon tökéletes kudarc a virtuális mobilszolgáltatói (MVNO) modell, miközben több európai országban virágzik a szegmens. Az okokat boncolgattuk Wéber Mátyással, a KPMG telekommunikációs és média tanácsadójával.
A magánélet védelmének is vannak korlátai
 
Fontos kérdésben hozott döntést az Európai Unió Bírósága a héten: a testület ítélete szerint az uniós szabályozás részét képező "feledéshez való jogot" nem kell globálisan érvényesíteni, elegendő azt a 28 uniós tagország területén teljesíteni.

© 2010 TelComIn. Minden jog fenntartva! Design: Üzemeltetés: