Szolgáltatás management

szolgáltatás management

 

Ügyfeleink által igénybe vett tele- és infokommunikációs szolgáltatásainak üzemeltetését, szerződéskezelését végezzük árfigyeléssel, költséghatékony technológiai megoldások kialakításával.

 

Ebben az esetben vállaljuk a tele- és infokommunikációs szolgáltatásokkal kapcsolatos belső policyk kialakítását, a meglévő szolgáltatási szerződések felülvizsgálatát, azok kezelését, a megrendelők érdekeinek napi szintű képviseletét a szolgáltató cégek felé.

 

Miért érdemes igénybe venni ezt a szolgáltatásunkat?

A szolgáltatók általában nem az adott vállalat számára legmegfelelőbb technikai megoldásokkal, üzleti konstrukciókkal tesznek ajánlatokat, hiszen nem ismerik annak napi szintű működését és akár nem is érdekeltek benne. Amennyiben a megrendelő nem rendelkezik megfelelő szakmai kompetenciával, beszerzési gyakorlattal, könnyen előfordulhat, hogy olyan szolgáltatást is megvásárol, melyet nem, vagy nem teljesen tud kihasználni. A másik veszély, hogy indokolatlanul hosszú hűségidőt kell vállalnia a szolgáltató fele, amely az infokommunikációs világ fejlődési üteme mellett, akár jelentős hátrányokat is jelenthet a futamidő alatt.

 

El kell érni, hogy naprakész nyilvántartásunk legyen arról, hogy pontosan mit, mivel és mennyiért veszünk igénybe, hiszen a környezet és a technológia változásával az igények és a szokások is változnak. Fontos, hogy rendelkezzünk olyan belső szabályzással, amely rendelkezik a munkatársak tele- és infokommunikációval kapcsolatos jogairól és kötelezettségeiről.