vissza

English

 

Technological and economic inquiry for telecommunication provisions

  • Establishing and performing enterprise policy
  • Surveying the function environment of telecommunication system
  • Professional analysis the telco hierarchy
  • If needed, giving development directions


Initiation of the infocommunication provisions

  • Surveying the network topology
  • Analysis of human and physical risks
  • Surveying the operating ssystems and applications
  • Examination of the public internet connection (firewall)
  • Spam filtering, guard from viruses and other damages
  • Analysis of data storage safety
  • Surveying data saving
  • Making business continuity plan


Building up the Contact and Call Centers, IVR systems

 

Increasing efficiency with available means


Through analysis of employee workflow we can draw useful conclusions which help to increase efficiency on the following fields:

  • computer handling,
  • administrative tasks revising,
  • analysis of the daily communication need,
  • checking the quality of communication channel,
  • setting up technology dependent workflow


Document administration - safely

  • Documents and e-documents storage methods
  • Analysis of document classification, storage methods
  • Processing document cancellation
  • Authority controlling
  • Processing of archived document retrieval
  • Efficiency-analysing of management processing

We offer a two-step solution. First, we survey the present workflow then define both the occurrent weaknesses together with their causes and the well functioning processes. The exact tasks are customized on the client’s needs. As a result, we make a recommendation on revising the current operational system or setting up a new one.

If needed, during the second phase, we work out the suggested processes, with an on-going project management starting from the administrative launch of the process until the complete realization.


WEB audit

  • Website analysing: filtering and optimizing the website contents
  • Visitor counting and analysing
  • Development proposals


Workflow management


After the survey and analysis of person to person workflow connected to the enterprise’s inner operation, if needed we make proposals on their revision. In case of accepting the proposal we help to realize the new workflow by managing the needed steps.


Provision management


Operation of telecommunication and infocommunication provisions used by our clients with contract management, price tracking and development of cost efficient technological solutions.


The TelComIn Team is available at here!
 

TelComIn
Audit
Az adott szervezet, már működő infokommunikációs rendszerét és ügyviteli folyamatait szakmai szempontból megvizsgáljuk ...
TelComIn
Optimum
A vizsgált szervezet által igénybevett infokommunikációs vagy energetikai szolgáltatásokat költségoldalról elemezzük. ...
TelComIn
Rólunk mondták
A telekommunikáció az egyik legdinamikusabban fejlődő iparág. Naprakész ismeretekkel az új szolgáltatásokról, lehetőségekről csak az rendelkezik, aki ezen a területen dolgozik... ...

Legfrissebb híreink

Mi a baj az MVNO-kkal Magyarországon?
 
A UPC Mobil október elsejei megszűnésével gyakorlatilag kijelenthető, hogy a magyarországi mobilpiacon tökéletes kudarc a virtuális mobilszolgáltatói (MVNO) modell, miközben több európai országban virágzik a szegmens. Az okokat boncolgattuk Wéber Mátyással, a KPMG telekommunikációs és média tanácsadójával.
A magánélet védelmének is vannak korlátai
 
Fontos kérdésben hozott döntést az Európai Unió Bírósága a héten: a testület ítélete szerint az uniós szabályozás részét képező "feledéshez való jogot" nem kell globálisan érvényesíteni, elegendő azt a 28 uniós tagország területén teljesíteni.

© 2010 TelComIn. Minden jog fenntartva! Design: Üzemeltetés: