vissza

Contact-és Call Centerek, IVR rendszerek kialakítása

 

Napjaink jelentősebb ügyfélkörrel rendelkező szolgáltatói a saját erőforrásaik kihasználásának optimalizálásának érdekében, valamint a piaci verseny indukálta okok miatt előszeretettel fordulnak a Tájékoztatási Contact Centerek (IVR Interactive Voice Response) által nyújtott ügyfélkezelési, ügyfélszolgálati megoldások felé. Ezek a rendszerek egy strukturált, ugyanakkor a cég folyamataihoz illesztett logikával felépített intelligenciával rendelkeznek.

Az IVR rendszerek használatával a bejövő hívások elvesztésével járó veszteségek csökkenthetőek, valamint ezek az ügyfélmegkeresések nyomon követhetőek, ellenőrizhetőek, statisztikázhatóak.

Az ebből a rendszerből kinyerhető adatok:
- segíthetnek a cég szolgáltatásaival kapcsolatos -közvetlen- ügyfélvisszajelzések (pénzügyi és technikai reklamációk, help desk, szolgáltatások ki- és be kapcsolások, stb.) összegyűjtésében, kiértékelésében;
- biztosítják a rendelkezésre állás (SLA) paraméterekben meghatározott értékek szinten tartását, javítását, ami mindenképpen növeli az ügyfelek elégedettségét, lojalitását.

Ilyen rendszerek kiépítése már a kis-közepes vállalkozások részére is elérhető közelségbe hozható, növelve ezzel versenyképességüket, hatékonyságukat.

Amennyiben Ön is egy ilyen vállalkozásban érdekelt, úgy szívesen segítünk megvizsgálni egy ilyen rendszer kialakításának technikai és gazdasági lehetőségeit társaságuknál.

TelComIn
Audit
Az adott szervezet, már működő infokommunikációs rendszerét és ügyviteli folyamatait szakmai szempontból megvizsgáljuk ...
TelComIn
Optimum
A vizsgált szervezet által igénybevett infokommunikációs vagy energetikai szolgáltatásokat költségoldalról elemezzük. ...
TelComIn
Rólunk mondták
A telekommunikáció az egyik legdinamikusabban fejlődő iparág. Naprakész ismeretekkel az új szolgáltatásokról, lehetőségekről csak az rendelkezik, aki ezen a területen dolgozik... ...

Legfrissebb híreink

Mi a baj az MVNO-kkal Magyarországon?
 
A UPC Mobil október elsejei megszűnésével gyakorlatilag kijelenthető, hogy a magyarországi mobilpiacon tökéletes kudarc a virtuális mobilszolgáltatói (MVNO) modell, miközben több európai országban virágzik a szegmens. Az okokat boncolgattuk Wéber Mátyással, a KPMG telekommunikációs és média tanácsadójával.
A magánélet védelmének is vannak korlátai
 
Fontos kérdésben hozott döntést az Európai Unió Bírósága a héten: a testület ítélete szerint az uniós szabályozás részét képező "feledéshez való jogot" nem kell globálisan érvényesíteni, elegendő azt a 28 uniós tagország területén teljesíteni.

© 2010 TelComIn. Minden jog fenntartva! Design: Üzemeltetés: