Contact-és Call Centerek, IVR rendszerek kialakítása
Napjaink jelentősebb ügyfélkörrel rendelkező szolgáltatói a saját erőforrásaik kihasználásának optimalizálásának érdekében, valamint a piaci verseny indukálta okok miatt előszeretettel fordulnak a Tájékoztatási Contact Centerek (IVR Interactive Voice Response) által nyújtott ügyfélkezelési, ügyfélszolgálati megoldások felé. Ezek a rendszerek egy strukturált, ugyanakkor a cég folyamataihoz illesztett logikával felépített intelligenciával rendelkeznek.
Az IVR rendszerek használatával a bejövő hívások elvesztésével járó veszteségek csökkenthetőek, valamint ezek az ügyfélmegkeresések nyomon követhetőek, ellenőrizhetőek, statisztikázhatóak.
Az ebből a rendszerből kinyerhető adatok:
- segíthetnek a cég szolgáltatásaival kapcsolatos -közvetlen- ügyfélvisszajelzések (pénzügyi és technikai reklamációk, help desk, szolgáltatások ki- és be kapcsolások, stb.) összegyűjtésében, kiértékelésében;
- biztosítják a rendelkezésre állás (SLA) paraméterekben meghatározott értékek szinten tartását, javítását, ami mindenképpen növeli az ügyfelek elégedettségét, lojalitását.
Ilyen rendszerek kiépítése már a kis-közepes vállalkozások részére is elérhető közelségbe hozható, növelve ezzel versenyképességüket, hatékonyságukat.
Amennyiben Ön is egy ilyen vállalkozásban érdekelt, úgy szívesen segítünk megvizsgálni egy ilyen rendszer kialakításának technikai és gazdasági lehetőségeit társaságuknál.